Musika klaseetan ez da ikasleen gehingoak ikasi nahi duen musika mota eskaintzen

music productionClint Randles-ek, Floridako Hegoko Unibertsitateko Musika-Heziketa irakasleak, kontatzen du “Why music lessons need to keep up with the times”  artikuluan, hark estima dezakela bere ikasleek musika maite dutela baina ez ditu ikusten eskolak eskaintzen dizkien musika-aukerak. Nerabe amerikarrek egunero 4 ordu eta erdi inguru pasatzen badituzte, inspiratzen duen edo berekin ekartzen duten musika entzunez  (digitalki sortuta eta softwarearen, teklatuen, gitarren eta danbor-talde baten bitartez produzituta), zergatik eskolak jarraitzen du transmititzen kontserbatorioen musika-modeloa, mendebaldeko Europako musikaren sustraien azpian, parekatuta sentitzen ez direnarekin? “Musika-heziketa klaseetan erakutsi behar izango litzaieke ikasleei sortzera, grabatzera eta bere musika partekatzera”, Randles-ek baieztatzen du.

Egoera honen aurrean, galdetzen dugu zergatik musika-heziketa ez zaie gehitu aldaketa hauei eta iraganaren praktikak erabiltzen jarraitzen du. Alternatiba bat izan behar luke musika-maisua musika-produktore bihur zedila, hark lagunduko lieke bere ikasleei bere musika sortzen,  erabiliz eskuragarri errekurtsoak,  adibidez ordenagailua eta Internet, eta bere interes pertsonaletatik abiatuz, aktiboki esperimentatu ahal dezaten musika egiteko bere ikuspegi sortzailea.

Leave a Reply